Miraklet mot torr hud och torrhetslinjer


Som ni säkert märkt så är det väldigt "inne" med Kokosvatten och allt annat kokosrelaterat som påstås hjälpa mot det mesta. Och naturligtvis är jag inte sämre än att jag sättes Kokosnöten på prov. Sagt och gjort. Jag inhandlade helt enkelt ett par nötter och gjorde som så att jag tog lite av kokosvattnet på en bomullstuss och smorde in min nytvättade hud straxt innan jag skulle gå och lägga mig och sova. På morgonen när jag vaknade märkte jag en radikal skillnad! Det fungerar helt klart! De tunna linjerna i ansiktet, torrhetslinjerna, var som bortblåsta och jag är MYCKET imponerad av kokosnötens mirakulösa effekter.

Gör som jag innan du lägger någon större summa på kokosnötprodukter av olika slag; köp helt enkelt en nöt och testa vad den kan göra för dig och din hud. En nöt har kokosvatten för 2-3 dagar kanske längre beroende på storleken på nöten och du gör helt enkelt ett litet hål och låter innehållet droppa ner i en mugg. Tydligen är det färskvara men det fungerar bra med att själva kokosnöten ligger som ett lock och droppar ner i muggen, då härsknar inte innehållet. Det svåra är att knäcka nöten. Lycka till! :)




Kommentarer

Populära inlägg